Negocjacje w biznesie bywają porównywane do partii szachów. Liczy się precyzja, analiza ruchów przeciwnika i strategiczne planowanie. To proces, w którym emocje i logika przenikają się, tworząc napiętą, ale jednocześnie fascynującą dynamikę. Czytaj dalej „Sztuka negocjacji w biznesie – podpowiedzi”
Jak sprzedawać z brandingiem
Kiedy myślisz o marce Coca Cola, co przychodzi ci na myśl? Czy przed oczami wyświetla się obraz czerwonej puszki z napisem Coca Cola na biało, czy może butelka po coli? Podobnie musimy wybrać naszą niszę w Internecie i odpowiednio oznakować naszą nazwę. Bądź znany z czynienia dobra w jednym obszarze, zanim przejdziesz do następnego projektu.
Cechy reklamy
Każdy przedsiębiorca ma na celu sprzedać swój produkt lub usługę w jak największej ilości egzemplarzy. Jest też oczywistym posunięciem, że prędzej czy później sięgnie po rodzaj marketingu jakim są dobrze wszystkim nam znane reklamy. Czytaj dalej „Cechy reklamy”